CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 1 July 2009

kecelaruan....

lately ni aku rase serabut...ngn kije xberapa byk...tp xmampu nk dsettlekn...
isnin ni da start prktikum..wpon aku xmnujukkn sebarang reaksi bdebar(mngkin ni sbb 3rd prktikm) tp jauh d sudut ati aku tdetik cane nk go thru mende ni tnpa otak aku bfikir bnda yg bkn2 or senang cter xpenting..ni my last sem..so kne bsungguh sket..bsedia mhadapi tahap kpenatan yg mlampau...tdo mlm cume 4 or 5jam..siang hari bkejaran ngn knk2 yg xtau erti letih..luckily bkn bln puasa mcm taun lpas...btol2 mguji iman aku..nk mjerit tkt kering tekak..xmenjerit plak bsedia utk mgerakkan anggota bdn mngejar mereka..efeknye same..letih..tp dlm pada masa yg same aku gelak2 ngn diorg..harap2 kali ni aku dpt ank murid yg x hiper sgt..

Cter aku ni mcm xkne ngn entry je..hehehe...tp xpela..bia la kecelaruan 2 aku smpan je..at dis moment aku xleh nk decide pape lg..dat's y celaru...aiyohh..spttnye aku ikut housemates ku knduri wyg kt DP...smlm aku very beria nk tgk ice age tetibe ari ni ilang mud...mgkin esk aku akn kua sorg2..tenangkn ati ini...ishh..bkn tenangkn..kosongkn ati ini..(yup..lbih sesuai)...tp brani ke aku kua sorg2?huhu..tgk la tndakan lua kwl aku cane esk...org ckp aku sosial...huhu..nnt org xcaye plak aku xbrani wt sume 2..pape je la yg aku merepek ni...ape yg kta rncg xsemestinye jd kyataan..Allah Maha Berkuasa menentukn sgalanya..mulai hari ini aku akn blaja menerima knyataan..xsmestinye yg mjadi milik aku hari ini akn mjadi mlik aku slamanya...

2 comments:

LeE said...

g lepak kat tepi pantai..best...for me la..

f!eZa said...

klu kt klate byk la pntai...cni?huhu..